Ubrania z Aliexpress - jak wygladaja naprawdę? Zdjęcia Real - część 1


Po ilości osób, które do mnie piszą odnośnie zamówień, śmiało mogę stwierdzić, że Aliexpress naprawdę zrobiło furrorę. Wielu z Was na pewno zastanawia się jak wyglądają rzeczy z Aliexpress w rzeczywistości, dlatego dziś chciałam się podzielić z Wami paroma zdjęciami real, które dostałam od osób, dla których robiłam zamówienie. Dziś pokażę Wam tylko kilka z nich (przewiduję więcej postów ze zdjęciami real). Poniżej możecie zobaczyć ubrania, buty, dodatki i obudowy na telefon/tablet, ponieważ te rzeczy zamawiam najczęściej. Szczerze mówiąc, ostatnio zaskakuje mnie fakt, że ok. 90% osób jest zadowolonych z jakości i rozmiaru wyżej wspomnianych rzeczy. To dobrze. Nie zwracajcie zbytnio uwagi na jakość zdjęć, bo wiadomo, że ubrania na osobie wyglądają lepiej niż na wieszaku/podłodze. Po obejrzeniu zdjęć sami zdecydujcie czy warto zamawiać z Aliexpress.
P.S, Linki do poszczególnych rzeczy mogę podać przez e-mail. 

Przydatne linki: 
Przyjmę zamówienia z Aliexpress
Jak zamawiać z Aliexpress






 1.

2. 

3.

4. 

5. 

6.

7.

8.


9.


10.

11.


12.


13.


14. 




Etykiety: ,