Nowości ubraniowe w Marcu


Witajcie!
Wiem, że dawno nic nie pojawiło się na blogu, dlatego dziś chciałabym pokazać Wam kilka rzeczy, które przybyły w mojej szafie w marcu.
Te i inne nowości pojawią się niebawem w stylizacjach.

Zapraszam do obserwowania mnie na INSTAGRAMIE

Ci, którzy śledzą mojego facebook'a pewnie pamiętają, że jakiś czas temu zamówiłam białe Air Force. Niestety, gdy tylko buty przyszły okazały się niewypałem. Totalnie źlę się w nich czułam, noga wydawała mi się w nich ogromna. Stwierdziłam, że te buty podobają mi się tylko na kimś. 
Dzięki temu utwierdziłam się w przekonaniu, że pozostanę wierna Conversom. W nich przynajmniej moja noga wygląda zgrabnie(haha). A dodatkowo, pasują do wszystkiego. I tak do mojej kolekcji trafiły czarne, krótkie trampki Converse. Następne będą bordowe!

trampki, converse, conversy, jak czyscic trampki, jak czyscic converse

Kolejnymi butami są czarne sznurowane botki ze sklepu oasap. Uwielbiam wiązane i wysokie botki, a te dodatkowo mają jeden wielki plus - są bardzo wygodne i w końcu idealnie trafiłam z rozmiarem.

Lekki kardigan i crop top z h&m.


Bielizna Victoria's Secret oraz bransoletka Lilou. Cudownie zapakowane. Postanowiłam, że jednak nie będę Wam pokazywać zdjęcia bielizy, a bransoletkę zobaczycie w poście.

Czarne woskowane spodnie z Butiku. Niestety okazały się na mnie za duże. Chętnie je sprzedam, jeśli jesteście zainteresowane to piszcie na e-mail: mylittlee@interia.eu. 
Kolejną rzeczą są szare legginsyz ciekawymi przeszyciami z dressvenus

Ostatnią rzeczą jaką mam Wam dziś do pokazania są jasne rurki, lekko poszarpane. 
Nigdy nie lubiłam jasnych spodni, ale te już od dawna mi się podobały. Mają mega fajny materiał dzięki czemu fajnie podkreślają sylwetkę.
Pochodzą ze sklepu choies.


To tyle na dziś, udanego weekendu!

Etykiety: